fot. kadr z wideo
Instytut Monitorowania Mediów wykonał analizie, jakie zasięgi dzięki aferze wokół Listy Przebojów Trójki zdobył singiel Kazika „Twój ból jest lepszy niż mój”. W dniach 15-19 maja 2020 pojawiło się łącznie 4 535 wzmianek w różnego typu mediach, a szacunkowy ekwiwalent reklamowy tych materiałów wynosi ponad 16 milionów złotych! Publikacje miały niebywały zasięg – jak wskazuje IMM dotarły one do 43 438 822 osób. Najlepiej wypadły portale z 2005 publikacjami i zasięgiem na poziomie 25 233 991 (szacunkowy ekwiwalent reklamowy to 12 121 596 mln złotych).
SPRAWDŹ TAKŻE: #Hot16Challenge wyrobiło 300% normy
Od daty notowania na #LP3 przez kolejne 4 dni piosenkę od #Kazik wzmiankowano we wszystkich typach mediów ponad 4,5 tys. razy, a szacunkowy ekwiwalent reklamowy tych materiałów wynosi ponad 16 mln złotych ‼
➡Niejeden marketingowiec może pozazdrościć.😉https://t.co/FlV8Blhn1K— INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW (@IMMonitoring) May 21, 2020