fot. YouTube
W sieci pojawiło się wideo do premierowego numeru Kabe zatytułowanego „Każdy dzień”. Raper promuje nim nowy projekt – Ghetto Cognac – cykl, który gości różnych artystów z całego świata. Każdy z nich prezentuje swoje okolice, miejsce z którym się utożsamia. Całość ograna jest w stylistyce ulicznej z najwyższej jakości muzyką.
Ghetto w nazwie reprezentuje prostolinijność opakowania, w tym przypadku klipu, natomiast Cognac stoi za ekskluzywnością i wysokim poziomem esencji projektu – muzyki.
„Taki sam jest każdy dzień – zapalę i zarobię / Za długo widziałem cień, dziś mam ładną pogodę / Duże plany, duży stres, duże sprawy na głowie / Jestem w drodze po grube miliony” – nawija w „Każdym dniu” Kabe. Producentem kawałka jest stały współpracownik reprezentanta QueQuality – Opiat.
Fani Kabe mają sporo powodów do zadowolenia do zadowolenia. Niedawno mogli usłyszeć go w premierowym singlu Majora „Znajdę sposób”, a także w premierowym kawałku „Słuchaj bracie”, który powstał we współpracy z firmą Bacardi w ramach akcji „Do What Moves You”. Kawałek ma status luźnego singla, ale jednocześnie przetarcia przed kolejnym wydawnictwem reprezentanta QueQuality.