Converse Rubber Tracks – nagrywaj w Hansa Tonstudio

Iggy Pop wspomina pracę w berlińskiej placówce. Ty też możesz tam nagrywać!


2015.06.15

opublikował:

Converse Rubber Tracks – nagrywaj w Hansa Tonstudio

Converse zaprasza na światową premierę programu Converse Rubber Tracks, który otwiera drzwi do najważniejszych studiów nagraniowych w historii muzyki. We wrześniu Converse Rubber Tracks przekaże debiutującym muzykom klucze do Hansa Tonstudio oraz jedenastu innych światowej klasy studiów nagraniowych, dając im życiową szansę, aby nagrać swoją muzykę zupełnie z darmo.  Wystarczy, że wejdziesz na tę stronę , wybierzesz zakładkę „Polska” i zarejestrujesz swój zespół.

Więcej o Hansa Tonstudio mówi Iggy Pop:  

Legendarne berlińskie Hansa Tonstudio ma bogatą tradycję w kwestii innowacyjności i wychodzenia poza nawias konwencji. Znajdujące się w samym sercu Berlina, na hipsterskim Kreuzbergu studio nagrań już od chwili powstania stanowiło inkubator dla nowych brzmień. Budynek Studio 2, znany obecnie jako Meistersaal, zyskał status zabytku ze względu na integralną rolę jaką odegrał w tworzeniu się nowej fali i post-punkowej sceny w latach 70. i 80. To właśnie tu powstawały najważniejsze utwory, będące nieprzewidywalnym wynikiem kreatywnych działań muzyków tamtej ery. Od tamtej pory Hansa Tonstudio stale przyczynia się do rozwoju alternatywnego rocka. Jest powszechnie znane i cenione za mocne, mroczne brzmienia, jednak pierwszej klasy inżynierowie dźwięku potrafią oczywiście dopasować się do każdej wrażliwości. Pomieszczenie do nagrań w Studio 1 to nasłoneczniona i przestronna przestrzeń zapewniająca czystą akustykę, idealnie przystosowana do szerokiej gamy dźwięków.

W pomieszczeniu do nagrań i pokoju kontrolnym Studio 1 znajdziecie technologię zapisu cyfrowego najnowszej generacji oraz szeroki wybór klasycznego sprzętu analogowego. Pomieszczenie kontrolne zostało wyposażone w 56-kanałową konsoletę miksującą SSL 4000 serii E. Perfekcyjny dźwięk pomoże Wam osiągnąć szeroki wybór urządzeń: kompresory Urei, TubeTech, EMT i Valley; filtry Manley, Helios i Siemens; oraz reverberatory od Lexicon, EMT Quantec i Yamaha – że wymienimy tylko niektóre. Artyści nagrywają na dwóch klasycznych zsynchronizowanych 48-trackowych magnetofonach taśmowych Studer A800 MKIII, co pozwala osiągnąć głębokie i ciepłe analogowe brzmienie. Jest też spory wybór wzmacniaczy oraz fortepiany Steinwaya.

Polecane

Share This