foto: mat. pras.
Kilka dni temu Tede i Asfalt Records poinformowali o nawiązaniu współpracy przy dystrybucji planowanego na maj albumu „Karmagedon”. Tym samym Tede i jego NWJ zakończyli współpracę z MyMusic, które dotychczas było odpowiedzialne za sprzedaż albumów warszawskiego weterana. Firma Remika Łupickiego aka DJ-a Remo pozyskała za to innego doświadczonego gracza – Borixona. – Po 15 latach znajomości w końcu zrobili deal – piątka została przybita – poinformował Remo, publikując zdjęcie z Borixonem.
Na instagramowym profilu obok Borixona Remik oznaczył także Chillwagon. Wygląda więc na to, że Rekin znalazł w MyMusic partnera nie tyle do dystrybucji kolejnego solowego krążka, co wydawnictw sygnowanych nazwą swojego nowego przedsięwzięcia, w które zaangażowani są m.in. ReTo, Żabson i Kizo. Chillwagon ma być platformą do promocji młodych, zdolnych artystów.
O tym, że Borygo ma wobec tej inicjatywy wielkie plany, może świadczyć choćby fakt, iż raper kilka dni temu zasugerował na Instagramie, iż reprezentanci Chillwagonu mogą wziąć we władanie jedną ze scen tegorocznego Polish Hip-Hop Festivalu, który odbędzie się tradycyjnie latem w Płocku. Z profilu imprezy dowiedzieliśmy się, że organizatorzy szykują na tegoroczną edycję aż cztery sceny.