Toplayer

Opis

Reklama graficzna w formie animacji, wyświetlana ponad treścią strony WWW, w dowolnym jej miejscu. Maksymalna objętość: 40 kB, maksymalny czas trwania: 15 sekund. Istnieje możliwość, aby Toplayer był wywoływany przez banner reklamowy (wyświetlenie bannera na stronie wywołuje otwarcie się toplayera). Reklama musi zawierać widoczny przycisk zamknięcia „zamknij X”, czcionka min 12 px, krzyżyk 14×14 px, na nieprzezroczystym tle, prawy górny róg kreacji, widoczny, działający na całej powierzchni. Warstwy przezroczyste nie mogą być klikalne i o ile to możliwe powinny umożliwiać klikniecie w elementy znajdujące się pod warstwą przeźroczystą. Konieczne jest podanie ograniczenia liczby kontaktów z reklamą na użytkownika. Capping w pakiecie.

 

Lokalizacja

Środek strony.

Zalety

Bardzo wysoka oglądalność i zwiększona atrakcyjność przekazu, ściąga uwagę i wymusza podjęcie akcji przez użytkownika, duża dowolność kształtu, świetnie nadaje się do prezentowania produktów i grafiki, przekierowuje po kliknięciu.

Specyfikacja techniczna

Rozmiar kreacji  (szerokość x wysokość) w pixelach: dowolny do 400×400

Format kreacji: SWF

Maksymalna waga kreacji: 40 kB

 

Format Flash (SWF):

  • Mając gotową animację w programie Macromedia Flash należy zdefiniować ponad wszystkimi warstwami reklamy dodatkową, przeźroczystą warstwę i ustawić ją jako button. Na warstwie należy umieścić akcje getURL z następujący wpisem:

 

on(release){
getURL (_root.click,”_blank”);
}

 

Ponad warstwą w prawej górnej części kreacji należy zdefiniować kolejną warstwę zawierającą przycisk umożliwiający zamknięcie reklamy (min 20×20 pikseli).

Przycisk zamknięcia reklamy musi mieć zdefiniowaną następującą akcję:
on (release){
getURL(„javascript:onFinishedPlaying();”,”_self”);
}

 

  • Po odtworzeniu 20 sekundowej animacji kreacja musi zniknąć, czyli wywołać akcję:getURL(„javascript:onFinishedPlaying();”,”_self”);
  • Eksportując kreację do pliku SWF w Publish Settings: Playback należy odznaczyć opcje Loop.
  • Warstwa klikalna kreacji SWF nie może wychodzić poza obrys reklamy.
  • Kreacja SWF może zasłaniać zawartość strony jedynie w ramach swojego obrysu. Użytkownik musi mieć możliwość kliknięcia w linki znajdujące się na stronie poza obrysem reklamy.
  • Do emisji przyjmowane są reklamy zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej;
  • Adres docelowy (URL) nie może być zapisany w reklamie (w pliku flash), powinien być dostarczony osobno, w przeciwnym razie kliknięcia nie będą zliczane przez nasz adserwer;
  • Ilość klatek na sekundę w animacji nie może być większa niż 20 fps (klatek na sekundę = frames per second);
Share This