Marcin Flint recenzuje "Back in Black".
3 lata temu
Prawda o „Z Archiwum X2” jest gdzieś tutaj. To najlepsza dotąd płyta duetu.
Najlepsza płyta sygnowana jako The Weeknd?
Marcin Flint recenzuje „Fighting Demons”.
Czy Adele jest królową?
Raper pokazuje, że miał pomysł, umiał go zrealizować, a język polski jest mu ziomkiem i przyjacielem
Jest napisane „Eroizm”. Ale czytamy „święto hip-hopu”.
Porwać się na Korę, to jak porwać się z motyką na słońce. Ale Ralph nie od dziś ma w sobie kosmitę
Jak zostać królem vibe’u? Bez pośpiechu, eklektycznie, z naturalnym wdziękiem
4 lata temu
Sezonowa ciekawostka? Nie, artysta, który chce być kimś i być sobą. A do tego wie, jak się rozwijać.
Wśród złych sposobów na zabicie czasu, prym wiedzie słuchanie „Hulanek”. Nie róbcie tego .
Ale niespodzianka!
„CLB” brzmi jak próba artystycznego samobójstwa Drake’a. Ale na śmierć nudzi słuchaczy
Znowu w Wydałem zmierzono puls miastu, a Lombard okazał się poczekalnią dusz skazanych na zatracenie
Kończy się sezon ochronny na Westa
Halsey – „If I Can’t Have Love, I Want Power”. Podwójne narodziny
Parę akapitów o tym, że na „King’s Disease II” król Nas jest zdrów jak ryba.
(Post)pandemiczne snuje, szepty, mruczanki… - recenzujemy nowy album Billie Eilish
Pośmiertne płyty zostawiają zawsze z mieszanymi uczuciami, ale X po tej w grobie się nie przewraca.
„Brut” ujmuje jako całość, ale każe też podziwiać każdy swój szczegół
Odwagi nie myl z odważnikiem, sztuki ze sztukaterią.