Jak co roku Telewizja Polska i Polsat walczyły o uwagę widzów, organizując telewizyjne imprezy sylwestrowe. TVN chyba na dobre wycofał się z wyścigu, kolejny raz proponując widzom obejrzenie nagranego wcześniej koncertu „Nie idziemy na sylwestra”. W to miejsce pojawiła się za to Telewizja Republiki, która wspólnie z widzami bawiła się w Chełmie.
SPRAWDŹ TAKŻE: Oto dziesięć najbardziej dochodowych tras koncertowych 2024 roku
Publiczny nadawca „wyparł” Polsat z Chorzowa. Stacja ze słoneczkiem w logotypie przeniosła się w tym roku do Torunia. Z podanych przez Wirtualne Media danych zebranych przez pracownię Nielsena wynika, że to właśnie „Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu zgromadziła największą publiczność. Imprezę oglądało 3,055 mln widzów, co dało stacji 24,4 proc. udziały w rynku. „Sylwester z Dwójką” miał 1,912 mln widzów (15,3 proc. udziału), natomiast chełmską imprezę Telewizji Republika oglądało 1,332 mln, co dało 10,7 proc. udziału w rynku.