Znamy program II Konferencji Muzycznej Audioriver

Na trzy tygodnie przed drugą edycją Konferencji Muzycznej Audioriver, poznajemy szczegóły tego wydarzenia.


2012.03.27

opublikował:

Znamy program II Konferencji Muzycznej Audioriver

14 kwietnia na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zobaczymy dwa panele dyskusyjne na temat festiwali, jeden na temat kondycji polskiej sceny klubowej oraz wykład z marketingu. Znamy też już pełny program After Party w klubie SQ.


„Jak zrobić festiwal?” – tak zatytułowano pierwszy panel dyskusyjny, w którym – jak dotąd – swój udział potwierdziła Karina Adamska, czyli zastępca dyrektora poznańskiego festiwalu Malta, Radosław Miszczak – polski promotor międzynarodowych festiwali Hip Hop Kemp i Rock For People oraz Piotr Orlicz-Rabiega, organizator Audioriver. Jak mówi rzecznik Audioriver i zarazem prowadzący konferencję, Łukasz Napora: „chcemy dać naszym odbiorcom jak najwięcej praktycznej wiedzy, dlatego ta dyskusja poświęcona będzie wszystkim krokom, jakie trzeba zrobić, organizując dużą imprezę masową. Na co potrzebne są zgody urzędu miasta, a co możemy robić bez żadnego pozwolenia? Jak zaplanować budżet? Co może pójść nie tak podczas produkcji eventu? To tylko niektóre z pytań, na które będziemy szukać odpowiedzi.”

Również bardzo praktycznie zapowiada się wykład z marketingu, który poprowadzi Jacek Studziński – strateg z 12-letnim stażem, który na koncie ma pracę w takich agencjach, jak G7, Grey i TBWA. Co więcej, przez rok pracował w Dubaju jako konsultant strategiczny dla holdingu Emirates, właściciela m.in. Emirates Airlines. Jackowi nie obca jest przy tym tematyka konferencji, gdyż od lat działa na scenie muzycznej jako Sufi – DJ, beatboxer, bębniarz i współtwórca 11-osobowego składu Sublevel2, serwującego m.in. dubstep, breakbeat i drum`n`bass.

Druga dyskusja, która 14 kwietnia odbędzie się w Poznaniu, dotyczyć będzie kondycji polskiej sceny klubowej. „Działamy w tym środowisku od kilkunastu lat – obserwujemy działalność klubów, promotorów, DJ-ów i producentów.” – komentuje Napora – „Nasza scena klubowa funkcjonuje, a do kraju praktycznie co weekend przyjeżdżają gwiazdy światowej elektroniki. Czy to znaczy, że wszystko jest w porządku? Co robimy dobrze, a co źle? Czy mamy świadomą publiczność? Jakie patologie można spotkać na tym rynku? Jestem pewny, że te pytania wywołają burzliwą dyskusję.” Dyskusję, w której udział wezmą czołowy polski producent – Marcin Czubala, członek kolektywu Beats Friently oraz dziennikarz Radia Roxy – Lexus, PR manager klubu SQ – Igor Niemczyk, redaktor naczelny sewisu FTB.pl – Marcin Żyski, promotor z C&C Bookings i wrocławskiego klubu Forma – Rafał Cały, reprezentant MDT Agency – Mateusz Borowicz, współtwórca kolektywu Hrabioza Soundsystem i redaktor Muno.pl – Adam Słowiński oraz Leon, czyli DJ i promotor odpowiedzialny m.in. za bookingi festiwalu Audioriver.

Ostatnim punktem programu II Konferencji Muzycznej Audioriver będzie panel zorganizowany przez studentów Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dyskusja pod nazwą „Student na festiwalu” dotyczyć będzie doświadczeń młodych ludzi z dużymi imprezami masowymi. Dziennikarstwo festiwalowe, wolontariat i marketing, to tylko niektóre z zagadnień, któremu zostanie poświęcone to spotkanie.

To jednak nie wszystko, co tego dnia czeka nas w Poznaniu, bo wieczorem przenosimy się do klubu SQ na After Party, którego gwiazdą będzie duet Benoit & Sergio live. Wiemy już, że impreza rozegra się na dwóch parkietach, a do reprezentantów wytwórni Visionquest i DFA dołączą Marcin Czubala, Lexus, Leon, Juniore, Luke Hiero, Pavlo i Ice.

Bilety na Konferencję i After Party są już dostępne na portalu Muno.pl. Wejściówka na wszystkie panele i wykłady przy ul. Umultowskiej 89a kosztuje symboliczne 10 pln, a opłata została wprowadzona tylko po to, żeby na Konferencję zapisywały się wyłącznie te osoby, którym faktycznie zależy na uczestnictwie w wydarzeniu. Bilet na After Party w przedsprzedaży kosztuje 25 zł, a w pakiecie z Konferencją – 33 zł. 30 zł to cena wejściówki na After Party obowiązująca w dniu imprezy.

Polecane