fot. P. Tarasewicz
Young Igi jest dziś zdecydowanie jednym z najpopularniejszych artystów na rodzimej scenie. W 2021 do solowej działalności raper dołożył jeszcze cieszące przebojowe OIO, w którym poza nim udzielają się Otsochodzi i Oki. W ostatnim miesiącu Igiego słuchało ponad 1,4 mln słuchaczy, co plasuje go na szóstej pozycji w rankingu popularności polskich artystów na tej platformie.
Trudno się dziwić, że Igi jest łakomym kąskiem dla firm, które chciałby by przy jego udziale promować swoje produkty. Póki co Adidasowi udało się namówić do na współpracę, dzięki czemu powstał spot, w którym raper promuje buty Adidas Forum Exhibit Low.
– To, co mnie otacza i to co mam na sobie wpływa na to, co tworzę i jak tworzę – mówi w reklamie Igi podkreślając, że tworzy bardzo spontanicznie. Wkrótce w Warszawie ma się pojawić także powiązany z kampanią mural, na którym zobaczymy Igiego.
Wyświetl ten post na Instagramie.