fot. mat. pras.
„bambi robi z Makiem, co chce” – takim hasłem McDonald’s reklamowało wprowadzone w ubiegłym tygodniu do oferty produkty przygotowane wspólnie z bambi. Okazało się, że nie tylko raperka, ale i jej fani robili z Makiem, co chcieli, bowiem po niespełna tygodniu sieć poinformowała, że zestawy bambi zostały wyprzedane.
– Zrobiliście sold-out, ale to nie koniec, stay tuned! – czytamy w stories na instagramowym profilu sieci.
Jakie atrakcje jeszcze przygotowali McDonald’s i bambi? 28 czerwca na terenie jednej z restauracji odbędzie się koncert, który będzie transmitowany w aplikacji. Warto ją śledzić także po to, by załapać się na merch, który będzie dostępny w kilku dropach. – Już teraz opłaca się zachować czujność i gromadzić punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody, by później móc je wymienić na atrakcyjne nagrody, które dla swoich fanów przygotowała raperka – przekazano w oficjalnym komunikacie.
Zwróciliśmy się do McDonald’s Polska z pytaniem o to, czy to definitywny sold-out, czy też fani mogą jeszcze liczyć na dostawy.