To, że żyjemy w dziwnych czasach nie jest żadną tajemnicą. Skoro Kanye West sprzedaje zaprojektowane przez siebie wybitnie brzydkie Yeezy w minutę, a Tommy Cash projektuje dla Adidasa buty, w których po prostu nie da się chodzić, to nie dziwi fakt, że można do serwisów streamingowych wrzucić kawałek, którego nie słychać, i podekscytowanie fanów będzie tak duże, że numer będzie się wspinał na czołówki list przebojów.
SPRAWDŹ TAKŻE: Tommy Cash przebrał się za… tampon
Przypomnijmy, że estoński raper, Tommy Cash współpracował z Adidas Originals przy najnowszej kampanii Superstar. Groteskowy projekt Casha składa się z dwóch niezwykle długich butów, z których jeden jest czarny, a drugi biały. Na pięcie wygrawerowano laserowo autograf Casha, a na wkładce wzór Yin-Yang.
Tommy Cash projektuje dla luksusowej marki z Francji
Tommy Cash po współpracy z Adidasem, rozpoczął collabo z luksusową francuską marką Maison Margiela. Raper najwidoczniej dostał od brandu wolną rękę, bo do tej pory zaprojektował dla niej tak różne produkty jak koszulki, dywan, sweter, bluzy, kapcie przypominające bochen chleba czy paczkę makaronu. Ale na tym nie koniec… W ramach współpracy z marką, Tommy nagrał nowy numer. I słowo nagrał jest tu wysoce przesadzone. Artysta wrzucił do sieci 3 minuty 29 sekund ciszy. Co ciekawe „utwór” trafił do rankingu najczęściej odtwarzanych numerów w kilku krajach na iTunes. W Czechach zawędrował nawet na 16. miejsce zestawienia Top 200 Alll Genres.
Wyświetl ten post na Instagramie.