fot. mat. pras.
13 czerwca o 13:13 br. siedziba Warner Music Poland w Warszawie zamieniła się na jeden dzień w spersonalizowaną przestrzeń Artysty, w której można było kupić najnowszy album „13 grzechów niczyich” oraz wyjątkowy merch: bluzy, koszulki, skarpetki, plakaty i inne gadżety związane z albumem.
Na to wyjątkowe wydarzenie przyjechało kilkaset osób z całej Polski. Wierni fani oczekiwali na otwarcie Pop Up Store już od wczesnych godzin porannych, aby jako pierwsi mogli zakupić limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów dedykowanych najnowszemu albumowi oraz spotkać swojego idola.
Artysta uświetnił event swoją obecnością rozdając przez ponad 6 godzin autografy. Na koniec w ramach niespodzianki zagrał mini koncert na dachu budynku wykonując utwory z „13 grzechów niczyich”, w tym przebojowy singiel „Mordo”.
„13 grzechów niczyich” to pierwszy efekt współpracy Dawida Kwiatkowskiego i Warner Music Poland. Krążek ten jest pewnego rodzaju spowiedzią, którą tworzył przez ostatnie dwa lata z kilkoma producentami oraz kompozytorami z Polski, Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Historia powstawania albumu zapisana jest na dyktafonie Dawida. Artysta nagrywał dzień po dniu dziesiątki melodii, które wpadały mu do głowy, fragmenty tekstów czy rozmów (ich części usłyszycie w pojedynczych piosenkach). Nagrania wysyłane były grupie ponad dwudziestu osób pracujących nad albumem, które wspólnie z Dawidem „ubierały” jego emocje, przeplatając je ze swoimi doświadczeniami.
Album zawiera czternaście różnych stylistycznie utworów. Trzynaście z nich ma wspólną cechę – grzech, który nie powinien nim być… Czy miłość, marzenia albo przyjaźń mogą prowadzić do zgubienia? Czy tylko złe cechy mogą być „grzechem”? Odpowiedzi szukajcie na płycie, która jest nowym otwarciem w karierze Dawida. Czternasty utwór został nagrany na dyktafon równo pięć dni przed zamknięciem płyty.
Zobaczcie zdjęcia z premiery albumu „13 grzechów niczyich”.