Ostatnia styczniowa Monografia w całości poświęcona będzie zespołowi The White Stripes. Powstały w Detroit amerykański band rockowy ma na swoim koncie takie kawałki jak „Seven Nation Army” czy „Fell in love with a girl”.
31 stycznia o godz. 21.00, przyjrzymy się najważniejszym klipom jednego z najbardziej utalentowanych rockowych duetów – Jack i Meg White, czyli The White Stripes we własnej osobie. W przypadku tego lekko ekscentrycznego zespołu świetnie sprawdza się stwierdzenie, że duet to już wystarczająco dużo by tworzyć świetną muzykę. I tak naprawdę, w ich przypadku nie ważne jest czy są, jak sami twierdzą – rodzeństwem, czy też zgodnie z prawdą, byłym małżeństwem. Ważne że są i grają.
Z pewnością warto przełączyć się na „Monografię” i prześledzić historię The White Stripes, tym bardziej, że jak wieść gminna niesie w 2011 roku światło dzienne ujrzeć ma ich nowy krążek.
„Monografia” to godzinny program poświęcony jednemu artyście lub zespołowi, który znacząco wpłynął na światową lub polską scenę rockową. Bohaterowie „Monografii” to perełki świata muzyki gitarowej, znani i lubiani również w Polsce, np. Muse, czy Red Hot Chilli Peppers, Fisz których twórczość prezentowana była w „Monografii” w styczniu.
Premiera każdej „Monografii” w poniedziałki o 21:00, a powtórki w czwartki o godz. 16.00 oraz w niedziele o godz. 19.00.
***
Stacja rebel:tv należy do grupy kapitałowej 4fun Media S.A. którą tworzą: 4fun.tv, Rebel.tv oraz spółka Program, reprezentująca kontent znanych na polskim rynku zagranicznych kanałów telewizyjnych. Telewizja rebel.tv rozpoczęła swoją działalność w grudniu 2009 roku. Jest to pierwsza polska telewizja grająca szeroko pojętego rocka ze wszelkimi jego odmianami. Głównym założeniem kanału jest prezentowanie muzyki, wideoklipów, programów, których ze względu na ich formatowanie nie można zobaczyć w innych telewizjach o profilu muzycznym obecnych na rynku polskim. Rebel.tv jest dostępna w sieciach kablowych oraz na platformach cyfrowych. Stacja nadaje 24 godziny na dobę, a jej sygnał emitowany jest z satelity Hotbird. Dystrybucja kanału prowadzona jest w modelu biznesowym free to air.