fot. mat. pras.
– Rozpoczynamy nowy, rozwalający mózg, psychotyczny rozdział. Jedziemy! – napisał The Weeknd na Twitterze chwilę przed udostępnieniem premierowego singla „Heartless”.
„Heartless” to pierwszy premierowy solowy materiał The Weeknd od czasu wydanej w marcu 2018 EP-ki „My Dear Melancholy”. W swoim nowym utworze Abel Tesfaye, bo tak naprawdę nazywa się artysta, śpiewa o szukaniu głębszego sensu oraz uzdrowienia – najlepiej z rąk tej jedynej. Potem dodaje jednak: „Próbuję być lepszym człowiekiem, ale jestem bez serca”.
The Weeknd rozpoczął zapowiadanie nowych utworów tajemniczymi wpisami na Twitterze. W poniedziałek udostępnił wiadomość „jutro zaczyna się jesień”, a następnie ogłosił: – Rozpoczynamy nowy, rozwalający mózg, psychotyczny rozdział. Jedziemy. Poza „Heartless”, artysta zaprezentował fragment „Blinding Lights”. Piosenka trafi do reklamy Mercedesa, która ujrzy światło dzienne 29 listopada.
Wkrótce The Weeknd pojawi się u boku Adama Sandlera w filmie „Uncut Gems” (amerykańska premiera zaplanowana jest na 13 grudnia) – będzie to aktorski debiut wokalisty. W tym roku mogliśmy usłyszeć Kanadyjczyka na albumie „For the Thrones”, zainspirowanym „Grą o tron”. The Weeknd pojawił się z SZA i Travisem Scottem w kawałku „Power is Power”.