Technics od lat jest synonimem wysokiej jakości oraz krystalicznego brzmienia. Marka jest niezawodna i idzie z duchem czasu, proponując coraz to nowsze rozwiązania technologiczne. Doceniają to zarówno profesjonaliści tacy jak Radzimir Dębski znany swoim fanom jako Jimek, jak i miłośnicy muzyki, dla których na pierwszym miejscu jest jakość dźwięku.
„Rediscover Music”, hasło przewodnie marki Technics, mówi o odkrywaniu na nowo muzyki bez podziału na jej gatunki. To pierwsze co przychodzi do głowy, kiedy myślimy o tej współpracy. Marka swoimi działaniami zachęca do odkrycia na nowo prawdziwie emocjonalnych doznań, płynących z niespotykanych dotąd dźwięków. Współpraca z Jimkiem idealnie uzupełnia hasła towarzyszące marce. Artysta łączy bowiem to co znane i lubiane z zupełnie nieoczywistym: hip-hop z muzyką klasyczną, raperów z orkiestrami symfonicznymi, a popowe hity zamienia w prawdziwe perełki odtwarzane po wielokroć w serwisach muzycznych. Bilety na koncerty grane na największych scenach w Polsce wyprzedają się na pniu, dowodząc, że kompozytorskie eksperymenty Jimka zachęcają do odwiedzania filharmonii i odkrywania jej na nowo.
Dla Jimka i milionów osób na całym świecie, Technics nierzadko kojarzy się z winylami. W latach 90-tych gramofon marki Technics był gwarancją najlepszej jakości odsłuchu, zarówno dla reprezentantów kultury didżejskiej jak i dla audiofili. Podobne skojarzenia ma sam JIMEK, którego wczesne lata dzieciństwa były ściśle związane z muzyką. To właśnie wtedy odkrył nieco zapomniany, a obecnie wracający do łask gramofon i kultowe płyty winylowe.
„Mając 12 lat, odkryłem winyle i poprosiłem o swój pierwszy gramofon. Dzięki temu poznałem krążki z najlepszym jazzem. To właśnie wtedy odbyłem najważniejszą lekcję w historii muzyki. Zamknąłem się w pokoju na całe lato. Sam słuchając filtrowałem, co jest dla mnie ważne, a co nie. Było to w czasie totalnego odwrotu winyli i nikt się nie spodziewał, że to jeszcze kiedyś one wrócą. Skreczowanie w hip-hopie utrzymywało te kultowe płyty przy życiu. To właśnie wtedy w latach 90-tych Technics budował gramofony idealnie stworzone do tego” – komentuje Radzimir Dębski, Ambasador marki Technics.
Dzięki połączeniu miłości do muzyki i ogromnego doświadczenia w dziedzinie dźwięku wysokiej klasy, współpraca z Jimkiem nadaje nowego świeżego spojrzenia na wartości marki. Technics jest dla niego sprzętem, z którego korzysta na co dzień, a który może sprostać wysokim wymaganiom profesjonalnego muzyka. Produkty audio, takie jak nowe bezprzewodowe słuchawki Technics AZ60, przenoszą wrażenia słuchowe na wyższy poziom, a tego oczekuje kompozytor, dla którego najważniejsza jest najwyższa jakość. Słuchawki wyróżniają się przede wszystkim jakością, która jest niezwykle istotna dla artysty potrzebującego sprzętu o najlepszych parametrach, a przy tym funkcjonalnego, zarówno w podróży jak i codziennej pracy. Dzięki opcji „Noise Canceling” w każdej chwili oraz dowolnym miejscu dają mu możliwość skupienia się wyłącznie na słuchanej muzyce.
„Słuchawki Technics idealnie wycinają szum z otoczenia. Zarówno te nauszne, które analogowo są wstanie wyciszyć wszystko, jak i nowe douszne. Szczerze mówiąc, używam częściej tych małych słuchawek, które są idealne w codziennej podróży. Kompatybilność z telefonem, w którym ma się wszystkie pomysły i notatki dźwiękowe, znacząco ułatwia pracę szczególnie w ruchu. Izolacja od świata zewnętrznego pozwala też, że nie musimy tak głośno słuchać muzyki, wtedy nie męczymy się i o wiele lepiej wszystko słyszymy”.
Kontrakt ambasadora ma charakter długofalowy, a artysta wraz z marką szykują wyjątkowe wydarzenia, towarzyszące zarówno premierom nowych produktów oraz projektom muzycznym ambasadora. Bądźcie na bieżąco i śledźcie kanały social media Technics Poland.
W ramach współpracy z marką powstał wywiad z ambasadorem, w którym Radzimir opowiada o swojej muzycznej karierze, ogromnej pasji i historiach, bez których nie byłby artystą/ muzykiem, którego znamy obecnie.