fot. Piotr Tarasewicz
Niespełna doby Taco Hemingway potrzebował, by jego nowy singiel „Michael Essien Birthday Party” przebił barierę miliona wyświetleń na YouTube. Wynik robi wrażenie, tym bardziej, że urodzinowy kawałek Taco trafił do sieci bez klipu. Wraz z jego premierą na stronie artysty ruszyła przedsprzedaż jego dwóch szykowanych na 4 września płyt – „Jarmarku” oraz „Europy”.
– “Michael Essien Birthday Party” jest pierwszym singlem zapowiadającym nadchodzącą płytę o tytule “Europa”. Album powstawał symultanicznie z “Jarmarkiem” i tak też będzie wydany. Praca nad “Europą” była dla mnie sposobem na odetchnięcie od ciężkawych i dusznych tematów podejmowanych na “Jarmarku”. Pierwszy singiel z “Jarmarku”, “Polskie Tango”, był utworem pisanym pieczołowicie i doskonalonym przez kilka miesięcy. “Michael Essien Birthday Party” powstał zaś w warunkach niezwykle spontanicznych na przestrzeni raptem kilku dób. Sądzę, że obie formy robienia muzyki są równie istotne i potrzebne, zarówno twórcom jak i słuchaczom.
Sprawdź też: KęKę i Paluch nowym Taconafide? Raperzy komentują
Ze względu na różny charakter dwóch projektów, zdecydowaliśmy się wydać je osobno i pozostawić słuchaczowi/słuchaczce decyzję, który zechce zakupić.
“Jarmark” trzymał mnie w tematycznych ryzach, zmuszał do skupienia na poruszonym temacie. “Europa” dawała mi pole do folgowania, podśpiewywania, ponarzekania i popierdolenia, tak jak robię to dokładnie w tym momencie – komentował wczoraj Taco.
Każdy z albumów wyceniono na 50 PLN, ale decydując się na pakietu obu krążków, zapłacicie za nie tylko 80 PLN. Obok płyt w ofercie sklepu pojawiły się także koszulki nawiązujące do obu nadchodzących krążków w cenie 110 PLN. Premiera koszulek została przewidziana na ten sam dzień co płyt, czyli na 4 września.