fot. P. Tarasewicz
Dokładnie 24 godziny temu w sieci pojawiła się nowa płyta Taco Hemingwaya zatytułowana „Cafe Belga”. Za produkcję 11 premierowych kawałków artysty odpowiadają Rumak i Borucci. Zgodnie z tradycją Taco udostępnił cały album za darmo w sieci oraz na YouTube.
Postanowiliśmy sprawdzić, które utwory spotkały się z najcieplejszym przyjęciem i sprawdziliśmy w tym celu liczbę wyświetleń poszczególnych kawałków. Poniższe zestawienie obejmuje jedynie dane z YouTube, ponieważ inne platformy nie udostępniają danych liczbowych.
Najpopularniejszym kawałkiem po pierwszej dobie jest „Wszystko na niby”, które wyświetlono ponad 610 tysięcy razy. Piosenka otwiera youtube’ową kartę „Na czasie”, co oznacza, że jest obecnie najchętniej odtwarzanym materiałem na platformie Google. To rzadko spotykana sytuacja, biorąc pod uwagę, że otrzymaliśmy jedynie odsłuch audio. Druga pozycja przypada tytułowemu „Cafe Belga” mające ponad 90 tysięcy wyświetleń mniej. Zamykający podium „ZTM” zgromadził 412 tysięcy.
Oto zestawienie wyświetleń utworów z „Cafe Belga”:
1. Wszystko na niby – 610 179
2. Cafe Belga – 518 826
3. ZTM – 412 502
4. 2031 – 340 705
5. Abonent jest czasowo niedostępny – 289 119
6. Fiji – 279 779
7. 4 AM in Girona – 248 720
8. Adieu – 232 491
9. Reżyseria: Kubrick – 224 300
10. Modigliani – 219 314
11. Motorola – 185 037
Łączna liczba wyświetleń po pierwszej dobie wynosi 3 312 193.