fot. mat. pras.
Dzięki współpracy ze Spotify piłkarze FC Barcelony wybiegali już na boisko w koszulkach z logotypem OVO Drake’a, teraz będą promować The Rolling Stones. W najbliższym El Clasico, czyli zaplanowanej na 28 października konfrontacji z Realem Madryt drużyna wystąpi w koszulkach ze słynnymi ustami z wywalonym językiem. Co ciekawe, kiedy w ubiegłym roku Barcelona grała w koszulkach z sową OVO, również miało to miejsce w konfrontacji z Realem.
– To zaszczyt móc zaprezentować legendarnych Rolling Stonesów na legendarnej koszulce FC Barcelony. Tylko Spotify mogło sprowadzić The Rolling Stones na globalną scenę El Clasico – jedną z niewielu scen, na których jeszcze nie grali – komentuje reprezentujący Spotify Marc Hazan.
– Sam zespół również jest zadowolony z takiego obrotu spraw. – Jesteśmy ogromnymi fanami piłki nożnej i czujemy się zaszczyceni, że Spotify wybrało nasze logo Tongue and Lips, by ozdobić koszulkę FC Barcelona oraz aby uczcić wydanie nowego albumu „Hackney Diamonds”. Będziemy kibicować piłkarzom na boisku, a także fanom na całym świecie, którzy będą oglądać ten kultowy mecz – deklarują artyści.
Wyświetl ten post na Instagramie