
foto: mat. pras.
Single i albumy zamordowanego XXXTentaciona biją rekordy popularności. Sprzedaż jego płyt ciągle rośnie – “?” i “17” zajmują czołowe miejsca na listach przebojów, natomiast pojedyczne utwory biją rekordy popularności w serwisach streamingowych. Według ostatnich danych Nielsen Music, sam utwór „SAD!” został odtworzony prawie 50 milionów razy, miał 26 tys. pobrań (wzrost aż o 659 proc.), a stacje radiowe zagrały go 2,9 mln razy.
Całą sytuację związaną z popularnością rapera, postanowili wykorzystać jego współpracownicy. Na oficjalnej stronie internetowej XXXTentaciona został zaktualizowany sklep, w którym najwierniejsi fani mogą przebierać w koszulkach, bluzach i spodenkach. Na stanie znajduje się tylko jedna płyta – jest to winylowa wersja „?”. Jest to pierwsza tak bogata gama produktów, która jest sygnowana pseudonimem Jahseha Dwayne’a Onfroya.
Według zapowiedzi sprzedaż gadżetów ma pomóc fanom, którzy nie mogą pogodzić się ze stratą swojego idola. Pełna oferta znajduje się tutaj.
Jahseh Dwayne Onfroy, bo tak nazywał się XXXTentacion, został zamordowany w wieku zaledwie 20 lat.