fot. kadr z wideo
„Gonimy sny z ulicy” – takie hasło przyświecało przez lata Solarowi i Białasowi. Raperzy świętują ogromny sukces – kanał ich wytwórni ma już ponad 2 mln subskrybentów i kilka dni temu „wybiło” mu 2 mld wyświetleń. – To szokujące, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że na pierwszy milion i miliard czekaliśmy osiem lat, a na kolejne niecałe dwa – cieszy się Solar.
SBM Label zaskoczyło słuchaczy i zamiast podsumować swoją dotychczasową działalność patetycznym wideo pokazującym sukcesy wytwórni i jej podopiecznych, artyści przygotowali specjalny odcinek popularnego cyklu „Absurdy w polskim rapie”. Skąd tak nietypowy pomysł na uczczenie kapitalnego wyniku? Zobaczcie, jak tę decyzję komentuje Solar.
Sprawdź też: Solar wskazuje swoje ulubione zwrotki w ramach #Hot16Challenge2
– Na początku kanał nazywał się po prostu Solar/Białas. Z czasem zmienił nazwę na SB Maffija, późnij SB Maffija Label i wreszcie SBM Label. Wraz z nazwą zmienialiśmy się i my, a każda z nich była jak nowy etap, także w naszej twórczości.
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie „jak zacząć?”, chłonie wiedzę, kończy kursy, szkoły. Wielu z nich osiąga ogromne sukcesy, ale też wielu, być może nawet większość z nich, finalnie nie przechodzi do realizacji swoich wymarzonych planów, bo zostało do zrobienia „jeszcze coś”, by być gotowym. My zaczęliśmy nie mając wiedzy, pieniędzy, doświadczenia ani ludzi, którzy wskazaliby nam drogę. Mieliśmy tylko zajawkę i chęć do działania. Popełniliśmy po drodze wszystkie możliwe błędy, jesteśmy zbudowani z absurdów.
Z perspektywy czasu zgodnie sądzimy, że to dzięki nim jesteśmy tu, gdzie jesteśmy. Dlatego we współpracy z twórcą legendarnej serii „Absurdy w polskim rapie” postanowiliśmy w skróconej formie pokazać tę wyboistą drogę. Nie od strony platynowych płyt, diamentowych singli, ogromnych koncertów, rekordowych wyświetleń, a od strony błędów, porażek, absurdów. Bo z tego składa się każdy sukces – napisał artysta.