#sexedpl – muzycy dołączają do akcji Anji Rubik

W kampanię zaangażowali się m.in. Monika Brodka, Mary Komasa i Jimek.


2017.10.26

opublikował:

#sexedpl – muzycy dołączają do akcji Anji Rubik

foto: Instagram / Anja Rubik

28.10.17 cała Polska zacznie rozmawiać o seksie – takim hasłem Anja Rubik reklamuje swoją nową inicjatywę #sexedpl. Topmodelka przygotowała kampanię, której celem jest edukacja seksualna Polaków. Anja zaprosiła do współpracy m.in. muzyków – Monikę Brodkę, Mary Komasę i Jimka. Wśród osób zaangażowanych w projekt #sexedpl znaleźli się ponadto Robert Biedroń, Maciej Stuhr, Roma Gąsiorowska, Maffashion, Dorota Masłowska, Magdalena Cielecka, Sebastian Fabijański i inni.

Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce – brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji – zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna – wyjaśnia na Instagramie Anja Rubik. – Wybrałam grupę powszechnie znanych w Polsce osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, wywodzących się ze świata sztuki, muzyki, filmu oraz mody z prośbą o wzięcie udziału w projekcie i szerzenie wiedzy na temat edukacji seksualnej. Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzyliśmy listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie poprosiliśmy każdą osobę biorąca udział w kampanii, by opowiedziała historię, która nawiązuje do jednej z lekcji. Kampania rozpocznie się 28 października, codziennie będziemy wypuszczali jeden z 60-sekundowych filmików. Wszyscy mówimy o tym jak ważna jest edukacja, a nie rozmawiamy o edukacji seksualnej, a seks jest tak istotna częścią Naszego codziennego życia – dodaje.

Polecane