foto: P. Tarasewicz / CGM.PL
Monika Brodka znalazła się w gronie osób zaangażowanych w kampanię #sexedpl. Akcja zainicjowana przez Anję Rubik ma za zadanie edukować seksualnie Polaków. – Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce – brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji – zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna – wyjaśniała przed kilkoma dniami polska topmodelka.
Akcja ruszyła w sobotę, bohaterem pierwszego nagrania był Maciej Stuhr, który opowiadał o tym, w jaki sposób rozmawiać z dziećmi o seksie. W niedzielnym spocie oglądamy Monikę Brodkę mówiącą o tym, że każde zbliżenie seksualne powinno odbywać się za zgodą obu stron. – Poznając swoją seksualność zawsze mamy prawo powiedzieć nie w danej sytuacji i nie musimy podawać przyczyny odmowy. Każda osoba ma prawo podejmować własne decyzje niezależnie od tego co myślą inni – mówi artystka.
Kolejne odsłony #sexedpl będziemy poznawać w najbliższych dniach. W akcję zaangażowali się m.in. Mary Komasa, Jimek, Robert Biedroń, Roma Gąsiorowska, Maffashion, Dorota Masłowska, Magdalena Cielecka, Sebastian Fabijański i inni. O