SB Maffija się zmienia

Label otwiera nowy rozdział.


2018.12.18

opublikował:

SB Maffija się zmienia

fot. P.takepicture

Kilka tygodni temu zauważyliśmy, że oficjalny kanał SB Maffiji zmienił nazwę na SBM Label. Zmieniła się nazwa instagramowego profilu labelu, przed klipami pojawiło się nowe logo. Dziś dostaliśmy pełną informację dotyczącą zmiany.

W rozmowie z Arturem Rawiczem przy okazji SB Milion (przekroczenie miliona subskrypcji kanału na YouTube) przedstawiciele wytwórni zapowiadali duże zmiany, nad którymi pracują od kilku miesięcy. Dziś poznaliśmy cały kontekst i wyjaśnienie wytwórni.

#sbmaffijasierozwija. Zgodnie z zapowiedziami, które padły m.in. przy SB Milion, postanowiliśmy odświeżyć i ujednolicić naszą identyfikację wizualną – czytamy w oficjalnym komunikacie.

„SB Maffija to przede wszystkim ekipa ziomków skupiająca ludzi myślących podobnie o muzyce i lubiących spędzać ze sobą czas (szczególnie w studio). Ekipa, która istniała zanim ktokolwiek ją nazwał, a kręciła się zawsze wokół wspólnych zajawek, koncertowych wyjazdów, freestylowych bitew i studyjnych sesji” – to fragment wiszącego od lat na naszym fanpage’u BIO, który nadal jest i zawsze będzie aktualny. To właśnie ekipa „kolegów od muzyki”, którzy przeszli razem drogę od podziemia na szczyt jest matką wszystkich naszych późniejszych przedsięwzięć – labelu, marki odzieżowej czy sklepu. To grono, w którym lubimy pracować, bawić się i tworzyć kolejne pomysły. Jak nawijał Bedoes: „Maffija jest na zawsze!”, a pochodne nazwy określają tylko nowe pola naszej działalności – wyjaśniają przedstawiciele labelu.

W celu ujednolicenia nazewnictwa i strony wizualnej wybrano od lat skandowany na koncertach, znany z voice-tagów, używany przez fanów oraz członków ekipy skrót “SBM”. – Służył nam od zawsze, a teraz pomoże zapanować nad identyfikacją takich projektów jak SBM Girls, SBM Esthetic, SBM Starter, kolejnych, które mamy w planach oraz tych, o których nam się jeszcze nie śniło. Jak nawinął Solar „my zaczynamy się od teraz!”.

Podstawą działalności pozostaje oczywiście wytwórnia SBM Label, z którą związani są Solar, Białas, Lanek, Bedoes, White, Deemz, Jan-rapowanie, Nocny, Beteo, Wiatr oraz Zui. Do tego dochodzi SBM Starter – odświeżona akcja promocyjna skierowana do wyróżniających się, ambitnych, wschodzących artystów. Dzięki jej pierwszej edycji do wytwórni dołączyli White i Jan-rapowanie. Akcja wróciła kilka dni temu. Pierwszym podopiecznym zaprezentowanym w ramach SBM Startera jest Moli.

Pod szyldem SBM znalazły się także SBM Esthetic – marka odzieżowa, która wyrosła z podstawy zbudowanej przez Maffija Company oraz SBM Store – następca SBStuff.pl – nowy, udoskonalony o nowe funkcje i mechanizmy sklep internetowy.

Polecane

Share This