SB Maffija szturmem weszła na polski rynek. Label ma na swoim koncie dwie „jedynki” na OLiS (albumy „H8M4” Białasa oraz „Aby śmierć miała znaczenie” Bedoesa i Kubiego Producenta), ponadto kanał YouTube SB Maffija Label zanotował w ostatnim półroczu ponad 153 milionów wyświetleń oraz 224 tysiące nowych subskrybentów, co w połączeniu z rosnącymi w siłę kanałami social media, które co dnia uzyskują kilkusettysięczne zasięgi, uczyniły ją znaczącą jednostką promocyjną na rynku niezależnych wytwórni muzycznych w Polsce.
Wytwórnia startuje z nową akcją, która ma na celu promowanie młodych talentów. – SB Starter to swego rodzaju trampolina dla młodych, perspektywicznych artystów, których muzyką się jaramy – komentują przedstawiciele SB Maffija Label. – Ostatnie miesiące to dla nas czas nieustannego rozwoju. Codziennie otrzymujemy kilkanaście demówek / utworów, które staramy się sprawdzać. Sami także prowadzimy research szeroko rozumianego „podziemia”, dlatego też postanowiliśmy całość tego typu działań obrać w konkretne ramy, dzięki czemu możemy pozwolić wyselekcjonowanym przez nas artystom wypłynąć na szersze wody. SB Starter może okazać się preludium do pełnej współpracy wydawniczej. Na pierwszym etapie postanowiliśmy sami wybierać „Starterów”, jednak jeszcze przed wakacjami ruszymy z konkursem, dzięki któremu wszyscy zainteresowani naszą działalnością artyści będą mogli zaprezentować swoje utwory, które w dalszej części konkursu przesłuchamy i poddamy ocenie.
Pierwszego „Startera” poznamy już w czwartek.