– To pierwszy etap wzmożonej promocji, który potrwa do końca roku – mówi Janusz Stefański z agencji Prestige MJM, która wspólnie z Arenę Gdańsk Operator jest organizatorem pierwszego w Polsce koncertu Bon Jovi. To wyjątkowe wydarzenie odbędzie się 19 czerwca 2013 roku na stadionie PGE ARENA w Gdańsku.
Działania promocyjne obejmują między innymi reklamę wielkoformatową, która pojawiła się już w Warszawie, Gdańsku i Łodzi. Powierzchnia reklam wynosi od 200 do 600 metrów kwadratowych! Są to więc naprawdę gigantyczne nośniki. Poza tym, w ramach działań outdoorowych eksponowane są również klasyczne billboardy, które można zobaczyć już w Trójmieście, Poznaniu, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie, Koninie oraz w Kaliszu. Od kilku dni widoczne są również reklamy na latarniach w centrum Gdańska. Ważnym elementem prowadzonych działań jest promocja w największych centrach handlowych – Złotych Tarasach w Warszawie, Starym Browarze w Poznaniu, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku czy w łódzkiej Manufakturze.
Organizatorzy zadbali poza tym o niestandardowe formy promocji. Przykładem takich działań jest reklama w sieci bankomatów EURONET. To wszystko zostało połączone z bardzo intensywną promocją za pomocą reklamy telewiznej, radiowej oraz prasowej. Spoty promoujące koncert są i będą obecne w największych ogólnopolskich telewizjach i rozgłośniach radiowych (między innymi TVN i RMF FM). Nie zabraknie także reklamy w najbardziej rozpoznawalnych tytułach prasowych i największych portalach internetowych (między innymi: Onet.pl i GG).