fot. mat. pras.
Partnerstwo FC Barcelony i Spotify przekłada się na liczne aktywności piłkarzy hiszpańskiego klubu związane z promocją serwisu. Z racji na to, że Robert Lewandowski jest czołowym zawodnikiem Barcy, jest też często angażowany w akcje marketingowe sponsorów, w tym największej muzycznej platformy streamingowej. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski, podobnie jak przytłaczająca większość użytkowników Spotify, widział już swoje Wrapped, dostał nawet okolicznościową koszulkę, dzięki której cały świat może się dowiedzieć, że najczęściej słuchanym przez niego artystą w mijającym roku, był Bad Bunny.
Ci, którzy śledzą muzyczne fascynacje Roberta, nie będą zdziwieni tym faktem. Wprawdzie nie ujawniono, kto był u niego na dalszych pozycjach, ale jesteśmy niemal pewni, że w czołowej piątce znalazł się ReTo, o którym Lewandowski zwykł mawiać, że to jego ulubiony polski raper.
Wyświetl ten post na Instagramie