fot. YouTube
Zaledwie kilkadziesiąt minut temu Quebonafide poinformował o nawiązaniu współpracy z marką Sprite, a już otrzymujemy jej pierwsze efekty.
– Bardzo mi miło poinformować szacownych państwa, tudzież zgromadzonych, że zostałem polskim ambasadorem globalnej kampanii Sprite’a – Let’s be clear, traktującej o otwarciu głowy na różnorodność i inkluzywność społeczną. Efekty tej współpracy z najbliższych dniach. Słyszymy się niebawem – zapowiedział artysta.
Raper jest bohaterem wideo zatytułowanego „Otwarcie mówiąc: Quebonafide”, w którym mówi o wewnętrznej potrzebie ciągłych zmian.
– Moja natura chyba jest taka, że ja chciałem być wytykany palcem i szybko się nudziłem sobą – mówi w spocie Quebo. Artysta mówi też o tym, że po tym, jak odkrył w sobie potrzebę zmian, dostrzegł także zalety różnorodności w otaczającym go świecie.
– Im więcej różnorodności widziałem, tym mocniej zdawałem sobie sprawę z tego, że to jest fajniejszy świat, to jest ten świat, który bardziej mi się podoba – deklaruje autor „ROMANTIC PSYCHO”, kończąc swój monolog wyznaniem: – Chciałbym, żeby świat się jeszcze bardziej wyzwolił.
Sprawdź także: Pono z najdroższym preorderem w historii polskiego rapu?