fot. Dagmara Szewczyk / @dagsoon
Quebonafide rzadko publikuje treści na swoim oficjalnym profilu na Instagramie, ale kiedy już to robi, na ogół ma fanom do przekazania coś istotnego. Tak właśnie jest dziś, kiedy artysta informuje o nawiązaniu współpracy z należącą do The Coca-Cola Company marką Sprite. Co to oznacza dla fanów? wygląda na to, że coś dobrego.
– Bardzo mi miło poinformować szacownych państwa, tudzież zgromadzonych, że zostałem polskim ambasadorem globalnej kampanii Sprite’a – Let’s be clear, traktującej o otwarciu głowy na różnorodność i inkluzywność społeczną. Efekty tej współpracy z najbliższych dniach. Słyszymy się niebawem – zapowiedział raper.
Sprawdź także: Słoń wskazuje zawodników, którzy namieszali lub namieszają na scenie w tym roku
Pod koniec ubiegłego roku Quebonafide opublikował luźne single „Teen Kasia” i „Matcha Latte”. Raper od czasu do czasu publikuje zdjęcia z zagranicznymi znajomymi, co fani odbierają jako zapowiedź międzynarodowych kooperacji na nowej płycie. Czy tak rzeczywiście się stanie, czas pokaże.