Nowym zawodnikiem, który zawalczy w barwach federacji Malika Montany, został Dredziasty. Do dziś ta ksywka mówiła nam mniej więcej tyle, co ksywka Czuxxa do momentu kiedy ten nie został przedstawiony jako pierwszy zawodnik HIGH League. Jak się jednak okazuje nowy zawodnik Malika rapuje, a na Instagramie obserwuje go ponad 360 tysięcy fanów. Jego numery, lub numery w których się udziela na featach mają milionowe wyświetlenia.
Numer o COVIDZIE, opublikowany w kwietniu 2020 roku ma 4,8 miliona wyświetleń.
„Kokaina”, kawałek nagramy z Kamerzystą przez miesiąc na YuoTube wyświetlony został ponad milion razy.
„Fresh” nagrany z Pchao dobija do miliona wyświetleń, a nagrany z Szakalem „Pull Up” ma na liczniku ponad 600 tysięcy odtworzeń.
Przypomnijmy, że pierwszym zawodnikiem HIGH League został Młody Czuux, czyli 19-letni Piotr Czupryn.
Od sześciu lat z powodzeniem prowadzi on własny kanał na YouTube. Wcześniej nagrywał „let’s playe” z Minecrafta. Pierwsze materiały publikował już jako ośmiolatek. Choć liczba jego subsrybentów wynosząca obecnie 608 tysięcy przy dzisiejszych standardach nie zwala z nóg (dla porównania Lil Masti ma 974 tysiące), to łączna liczba wyświetleń jego materiałów robi duże wrażenie. Filmy opublikowane przez Young Czuuxa obejrzano 69,5 miliona razy (znów porównajmy z Lil Masti – jej kanał jest o kilka miesięcy młodszy i choć ma o połowę więcej subskrybentów, to filmy wyświetlono 44,2 mln razy.
Na kanale Czuuxa obok vlogów znajdują się także piosenki, w tym kilka takich, które zyskały status hitów. „O co chodzi?” z października 2017 ma 9,4 mln wyświetleń, „Troja” sprzed roku 4,5 mln. Jednym z najpopularniejszych filmów na kanale Czuuxa jest ten, na którym widzimy młodego twórcę (kręcąc to wideo Piotr miał 15 lat) śpiewającego „Shape of You” Eda Sheerana po nawdychaniu się helu.
Wydaje się, że to właśnie muzyczna działalność skłoniła Czuuxa do przyjęcia propozycji Highleague (oczywiście poza korzyściami finansowymi). 13 maja ma się ukazać jego album „Golden Boi”, więc promocja, którą zapewni twórcy federacja Malika przyda mu się, by zwiększyć dotarcie swojej muzyki. Young Czuux na pewno chciałby bardziej zaistnieć na Spotify, gdzie w ciągu ostatniego miesiąca słuchało go 14 tysięcy użytkowników. Patrząc na liczby z YouTube’a, nie jest to statystyka, któr napawa Czuuxa dumą.
Jak na razie, ani Dredziarz, ani Młody Czuux nie są tak jasno świecącymi gwiazdami Internetu jak Lil Masti, która jako pierwsza podpisała kontrakt z Malikiem. Jak niesie plotka, jego wysokość jest zbliżona do miliona złotych.
Wyświetl ten post na Instagramie.