Zespół Daft Punk może pochwalić się hitem tegorocznych wakacji, własnym bolidem Formuły 1, figurkami ze swoimi podobiznami, a teraz także Platynową Płytą w Polsce. To zdecydowanie największy sukces Francuzów w naszym kraju, choć krążek „Random Access Memories” nigdy nie dotarł tu na szczyt listy OLiS (najwyższa pozycja na liście to nr 4, ale płyta od 8 tygodni nie opuszcza Top10), ani listy Nielsen Airplay Charts (mimo, że od 10 tygodni jest najczęściej odtwarzanym utworem w polskich radiach, wg zasięgu stacji radiowych dotarł „jedynie” do 2 miejsca National Aiplay Chart). Album wciąż sprzedaje się bardzo dobrze (ponad 1,5 ml sprzedanych egzemplarzy na całym świecie), chociaż udostępniono z niego do tej pory tylko jeden singiel („Get Lucky”, który nie posiada nawet oficjalnego klipu – jego jedyną wizualizacją jest wciąż tylko minutowy spot tv z Pharrellem Williamsem, oryginalnie wyemitowany przed amerykańskim programem Saturday Night Live). Świetna muzyka i nietypowa kampania reklamowa wystarczyły, żeby Daft Punk znalazł się na ustach wszystkich.
W tym tygodniu do sprzedaży trafił długo oczekiwany winylowy singiel „Get Lucky”, na którym oprócz wersji radiowej i albumowej utworu znalazł się po raz pierwszy także pierwszy oficjalny 10-minutowy remix „Get Lucky” autorstwa… Daft Punk. Grupa, po raz kolejny zaskakując fanów, pojawiła się również w specjalnej zapowiedzi video reklamującej to wydarzenie.