fot. Piotr Rybiński
Wydany po siedmiu latach przerwy album „Muzyka współczesna” zadebiutował na szczycie Olisu. Na pięć dni przed premierą wydawnictwo pokryło się złotem, w najbliższych dniach spodziewamy się informacji o przekroczeniu progu 30 tysięcy sprzedanych egzemplarzy, pozwalającego na przyznanie platyny.
Pezet zapowiedział zaledwie jeden koncert promujący „Muzykę współczesną”. 19 grudnia artysta będzie świętował wydanie płyty wspólnie z zaproszonymi gośćmi na Torwarze. Bilety na to wydarzenie wyprzedały się w ciągu zaledwie 15 minut.
Klipy, wywiady i koncert to nie jedyne elementy promocji nowego albumu. Raper chwali się „Muzyką współczesną” poprzez kampanię outdoorową.
– Od dziś w Warszawie, głównie na Ursynowie, będziecie mogli znaleźć billboardy z 10 fragmentami wersów z „Muzyki współczesnej”. Sprawdźcie je dokładnie – za tydzień dowiecie się więcej! – zapowiedział w mediach społecznościowych Pezet.
Natknęliście się już na billboardy Pezeta?