Przypomnijmy, że na początku pandemii Metallica chcąc zachęcić fanów do pozostania w domach, zainicjowała akcję #MetallicaMondays, w ramach której w każdy poniedziałek publikuje w całości jakiś koncert ze swojego archiwum, zbierając przy okazji pieniądze na walkę z koronawirusem.
Po pięciu miesiącach publikacji, wczoraj Metallica opublikowała ostatni koncert z serii #MetallicaMondays. Tym razem fani legendarnej grupy mogą na nowo przeżyć koncert, który odbył się w Foro Sol w Mexico City w 2017 roku.
Do tej pory fani grupy mogli oglądać koncerty zarejestrowane między 1983 a 20019 rokiem. Wśród nich pojawiły się występy z Michigan, Nowego Jorku, Melbourne, Bogoty, Manchesteru czy Kopenhagi.
O zakończeniu serii zespół poinformował za pośrednictwem Twittera.
#MetallicaMondays reaches the end of the line. Tune in tonight for Live in Mexico City, the 23rd & final installment of the series, shot in front of a fired-up crowd in 2017. Tune in at 5 PM PDT on YouTube for the premiere or watch on-demand whenever ya want afterward. pic.twitter.com/TMrPa0BN9m
— Metallica (@Metallica) August 24, 2020
Co więcej panowie poinformowali, że postanowili upamiętnić tę wirtualną trasę typowym gadżetem koncertowym. Oficjalne koszulki „tour” można nabyć tylko przez pięć dni (do piątku) w Met Store.
Like any good tour, we wanted something to commemorate this virtual one. So if you’ve been showing up for #MetallicaMondays for the last 23 weeks, grab the official “tour” t-shirt, available this week only, exclusively in the Met Store.
Get Yours Now: https://t.co/D6vAxnNez2 pic.twitter.com/Fs7SKqRRfx
— Metallica (@Metallica) August 24, 2020