Jury konkursu Klubu Twórców Reklamy wyłoniło pretendentów do najważniejszych i najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży reklamowej. Zwycięzców tegorocznej edycji konkursu KTR poznamy już 23 listopada.
Za sprawą identyfikacji płyty “GNIEW”, Asfalt Records ma szansę na statuetkę w kategorii Product Design. Produkcją wykonawczą projektu po stronie wytwórni zajęli się Bartek Okrój i Marcin Tytus Grabski. Autorem zdjęć jest Shootme Visual Artists. Asfalt Records w ścisłej współpracy z 247Studio przygotowała komplementarne materiały marketingowe na polach produkt fizyczny, komunikacja online, merchandising i outdoor – czytamy w nominacji.
O.S.T.R. “GNIEW” to pierwszy wyprodukowany w Polsce przezierny, dwuskrzydłowy gatefold, będący integralnym uzupełnieniem dla 200-gramowych płyt winylowych. Wydawnictwo w wersji CD zadebiutowało na pierwszym miejscu OLiS, stając się trzecim najchętniej kupowanym albumem w Polsce na nośniku fizycznym w pierwszej połowie bieżącego roku. Sukces powtórzyła ograniczona czasowo przedsprzedaż wydawnictwa winylowego – zaledwie trzydniowy drop przyniósł Ostremu pozycję numer dwa OLiS, a co szczególnie bezprecedensowe, odbyło się to aż 7 miesięcy po oficjalnej premierze płyty.
Wszystkie nominowane prace można obejrzeć na stronie TUTAJ.