Ujęcia charakterystyczne dla ulubionej przez trio Fisz/Emade/DJ Eprom stylistyki hiphopowej z lat 90., tzw. rybie oko jako obiektyw na kamerze, to ukłon dla stylistyki filmów skate‘ owych z lat 90., czy pierwszych teledysków Beastie Boys.
Mija właśnie 10 lat od czasu wydania płyty „Polepione dźwięki“. Dlatego bracia dumnie mianują się „mistrzami starej szkoły“. W pierwszej części teledysku występują jako dziadkowie – zadziorni ze zdecydowanie przerośniętym ego. Tak widzą się za 40 lat – wciąż z mikrofonem, wciąż mocno zakorzenieni w muzyce, która miała największy wpływ na twórczość braci – hiphopie.
Zgodnie z zasadą
Ej panie bufon, nadęty zad
Spuść powietrze, dmuchaj na wiatr
teledysk bracia traktują z „przymrużeniem oka“ a cały plan zdjęciowy z udziałem dj Eproma i ekipy „projekt Borsuk“ wspominają jako fantastyczna zabawę. „Czuliśmy się trochę jak na szkolnej wycieczce w czasach wczesnego liceum… Dawno się tyle nie śmialiśmy“ wspomina Fisz.
Teledysk zapowiada album „Zwierzę bez nogi”, który ukaże się w listopadzie br.