Camila Cabello właśnie wydała nowy album. „C,XOXO” ukazało się nakładem Interscope Records. Wydawnictwo ukazuje ewolucję Camili jako wokalistki i songwriterki. Artystka przesuwa granice zarówno muzycznie, jak i wizualnie, wykraczając daleko poza tradycyjny pop i czerpiąc inspiracje ze swoich korzeni w Miami. Producentami „C,XOXO” są El Guincho (FKA Twigs, Rosalía) i Jasper Harris (Jack Harlow, Post Malone), a wśród zaproszonych do na płytę gości znaleźli się m.in. Playboi Carti, Lil Nas X i Drake.
W związku z premierą Camila pojawiła się na okładce magazynu „Complex”, a także wspólnie z cenionym reprezentantem street artu przygotowała dla niego kolekcję merchu. Dla Cabello było to spełnienie marzeń, ponieważ od dawna podziwiała charakterystyczny styl Chito.
Wyświetl ten post na Instagramie
Kilka dni przed premierą krążka w sieci pojawiło się wideo do singla „Chanel No. 5”, w którym Camila przy pomocy gier słownych porusza temat kobiecej pewności siebie. Piosence towarzyszy pełen fascynujących układów choreograficznych klip. Artysta promowała album także singlami „I Luv It” i „He Knows”, w których pojawili się odpowiednio Playboi Carti i Lil Nas X.
Camila przygotowywała się do premiery „C,XOXO” kilkoma występami promocyjnymi. Artystka pojawiła się m.in. w programie Jimmy’ego Fallona, wykonując w nim „I Luv It”. Gwiazda spędziła także trochę czasu w rodzinnym Miami, prezentując fanom album na specjalnej imprezie „B.O.A.T.”. Cabello została niedawno uhonorowana przez Billboard podczas corocznej gali Latin Women in Music. Artystka nawiązała współpracę z 7-Eleven, goszcząc fanów w specjalnym sklepie marki w Miami, w którym można było przedpremierowo nabyć merch towarzyszący „C,XOXO”. Wokalistka pojawiła się także na tegorocznym Cannes Lions, czyli Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności. Gwiazda jest obecnie w trakcie festiwalowej trasy, obejmującej m.in. występy na Rock In Rio w Lizbonie, Mawazine w Maroku, duńskim Tinderbox czy słynnym brytyjskim Glastonbury.