Leonard Cohen cieszy się w Polsce ogromną popularnością – jego najnowsza płyta była oczekiwana w naszym kraju z dużą niecierpliwością. Wreszcie jest – album „Popular Problems” od wtorku dostępny jest w każdym sklepie muzycznym, a od poniedziałku rządzi w czołówce najlepiej sprzedających się płyt w sklepach internetowych. Dotychczas jego ostatnie płyty sprzedawały się w Polsce przynajmniej w Złotym nakładzie (z czego ostatnia „Old Ideas” to podwójnie platynowa, a „Ten New Songs” z 2001 roku nawet diamentowa) – również zamówienia na najnowszy krążek w dniu premiery pozwalają go już zakwalifikować do złotej płyty.
Warto dodać, że Leonard Cohen osobiście zaakceptował polską kampanię reklamową nowej płyty, w ramach której w warszawskim metrze udostępnione zostały cytaty z jego największych przebojów z całej kariery. Wyjątkowym na skalę światową pomysłem jest też książeczka z tłumaczeniami tekstów z nowej płyty, jaka do „Popular Problems” dołączana jest w salonach Empiku i do zamówień ze strony Empik.com. Natomiast fani, którzy jako pierwsi zamówią album w Merlin.pl otrzymają specjalną okolicznościową, limitowaną litografię Leonarda Cohena. Album dostępny jest również w wersji cyfrowej – m.in. w serwisie iTunes.