„Notorious B.I.G. jest przereklamowany”

Kontrowersyjna opinia młodego rapera z Georgii.


2016.11.10

opublikował:

„Notorious B.I.G. jest przereklamowany”

foto: mat. pras.

Lil Yachty, 19-letni raper z Atlanty w stanie Georgia oraz jego producent The Good Perry pojawili się w nowym odcinku realizowanego przez Pitchfork programu „Over/Under”, którego goście oceniają rozmaite zjawiska pod kątem ich niedoceniania i przeceniania. Yachty i Perry musieli ocenić m.in. „50 Shades of Grey”, piractwo i aktora Toma Hanksa. Jednym z haseł był także Notorious B.I.G., nieżyjący od 19 lat nowojorski raper, jedna z największych ikon gatunku. Biggie to powszechnie szanowana legenda, którą nazywa się mianem króla Nowego Jorku. Good Perry przyznaje, że nigdy nie słuchał Biggiego, natomiast zapytany o swoją opinię na jego temat Lil Yachty powtarza dwukrotnie: „Przereklamowany”.

Raper już latem wzbudził sporo kontrowersji przyznając, że nie jest w stanie wymienić tytułów pięciu utworów 2Paca oraz Notoriousa. Wówczas głośno krytykował go Anderson .Paak zarzucając Yachty&#039emu ignorancję i nieznajomość korzeni gatunku, w którym się obraca.

19-latek z Georgii ma na swoim koncie dwa mixtape&#039y – „Lil Boat” oraz „Summer Songs 2”. Oba ukazały się w tym roku. Przed końcem 2015 ma się pojawić kolejny mixtape „Pretty Boy Millionaires”, nad którym obok Yachty&#039ego pracują Soulja Boy, Lil B oraz Rich The Kid.

Nowy odcinek „Over/Under” znajdziecie pod tym adresem .


Polecane