Rezultatem współpracy jest teledysk „When Will I Feel Love”, który uświadamia widzom MTV jak łatwo można paść ofiarą traffickingu, a zwłaszcza seksualnego wykorzystywania. Partnerem akcji jest również agencja kreatywna Y&R. Wideoklip można już oglądać w stacjach MTV w 161 krajach, mając szansę dotrzeć do 640 milionów gospodarstw domowych na świecie.
Polscy widzowie mogą obejrzeć teledysk w MTV Polska oraz na stronie internetowej www.mtv.pl.
W swojej dotychczasowej historii Fundacja MTV Exit od 2008 roku kilkakrotnie współpracowała ze znanymi artystami, którzy zdecydowali się aktywnie wesprzeć walkę z handlem ludźmi. Dzięki temu, jeszcze skutecznej udaje się dotrzeć do młodych ludzi, którzy mogą stać sie potencjalnymi ofiarami przestępczego procederu. Dotychczas powstały takie teledyski, jak „All I Need” Radiohead, „Good Night, Travel Well” The Killers czy „MK Ultra” Muse. Do wszystkich utworów przejmujące przejmujące teledyski, zwracające uwagę na skalę problemu i sytuację osób poszkodowanych. Teledysk do utworu „When Will I Feel Love” stworzył Edouard Salier, który współpracował już z Air czy Massive Attack. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Y&R.
Wszystkie projekty multimedialne, w tym teledyski czy filmy dokumentalne, wyprodukowane przez lub na zlecenie Fundacji MTV Exit są udostępniane bezpłatnie dla wszystkich nadawców telewizyjnych, organizes czy innych grup odbiorców. Można je również obejrzeć w całości na stronie www.mtvexit.org.