fot. Karol Makurat / @tarakum_photography
Kizo z każdym rokiem rośnie w siłę, nie tylko jako artysta, ale także biznesmen. Wygląda na to, że 2023 będzie dla niego jeszcze lepszy niż mijający rok.
Na przestrzeni ostatniego roku raper wprowadził na rynek kilka produktów spożywczych – batony, mrożoną pizzę i kawę. Artysta zapowiada, że to dopiero początek i że prawdziwy podbój branży spożywczej zaplanował właśnie na 2023. To jednak nie koniec jego ambitnych planów. Zapytany o to, czy czuje się spełniony w 2022, artysta odparł:
– Uważam, że zrobiliśmy dużo, ale ciężko czuć się spełnionym, będąc artystą, który ma full pomysłów, bo za takiego się właśnie uważam. W Nie zatrzymujemy się i w 2023 zrobimy show. Będzie dużo nowej muzyki. Będą nowe produkty. Wchodzę w streaming (czekam tylko, aż skończymy budowę studia) i pokażemy, jak się k***a robi biznes.
Jeśli w tym roku mieliście wrażenie, że Kizo wyskakuje z Waszej lodówki, niewiele wskazuje na to, by w kolejnym miało się to zmienić.