Chcieliśmy odświeżyć nasz styl – mówi Jay Reaper. Niemalże cztery lata ciągłego koncertowania, bez przerwy na oddech, potrafią wykończyć. Ciągłe bycie w trasie może sprawić, że zatracisz swoje prawdziwe ja. Potrzebowaliśmy tej przerwy, by odciąć się od świata i w końcu zrelaksować. W jej trakcie zdaliśmy sobie sprawę jak bardzo dorośliśmy w ciągu ostatnich lat. Jako osoby, ale też jako cała grupa. Czujemy się jak wąż. Wąż zrzuca swoją starą skórę, bo dorósł i jest już na niego za mała. Dope D.O.D. zrzuciło starą skórę i ma teraz zupełnie nowy, błyszczący pancerz i jest wciąż tak samo cholernie jadowite – dodaje.
Polskim dystrybutorem „The Ugly” będzie Fandango Records. W lutym Dope D.O.D. przyjadą do Polski na trzy koncerty:
12.02 – Kraków, Fabryka
13.02 – Katowice, MegaClub
14.02 – Warszawa, Iskra