fot. D. Szewczuk / @dagsoon
Quebonafide zapowiadał, że jednym z powodów, dla których wycofuje się z muzyki, jest chęć rozwoju Miss Ti. Marka, której współwłaścicielem jest Forxst, faktycznie coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność i co ważne – nie ogranicza się już jedynie do produktów spożywczych. Niedawno pojawił się także prolog komiksu, którego dalszą część raper współtworzy z fanami na Discordzie.
Ostatnie dni przyniosły premiery nowych produktów Miss Ti. Na półkach (właściwie w lodówkach) Biedronek pojawiło się mochi z owoców tropikalnych, ponadto na rynku pojawiły się lody na patyku w dwóch smakach – melonowym i winogronowym. Lody Miss Ti to efekt współpracy marki z firmą Koral, której tradycje sięgają końcówki lat 70. W 2021 r. produkowane przez Koral lody Ekipy były rynkowym hitem. Czy nowości z obozu Miss Ti powtórzą ten sukces? Przekonamy się.
Wyświetl ten post na Instagramie