foto: mat. pras.
Dwa tygodnie po premierze „Nic tu po mnie”, debiutancki singiel Michała Szczygła ma już ponad 930 tysięcy wyświetleń na YouTube. Lada dzień liczba odsłon powinna przekroczyć milion. Po premierze w programie „New Music Friday” piosenka trafiła na playlistę Radia Eska, a młodemu wokaliście z dnia na dzień przybywa fanów chwalących singiel i czekających na płytę.
Wokalista skupia się obecnie na przygotowaniach do matury, co nie znaczy, że nie pracuje przy okazji nad nowym materiałem. – To nie są jakieś duże kroki do epki czy pełnoprawnego albumu, ale nie mogę powiedzieć, że nic się nie dzieje. Jestem w tej chwili w klasie maturalnej i skupiam się przede wszystkim na zdaniu egzaminów. Jeśli chodzi o nowe piosenki, to na pewno nie jestem całkowicie bierny. Cały czas coś się dzieje, choć dopiero w wakacje prace ruszą pełną parą – mówił nam niedawno.
Michał Szczygieł to młody, ambitny artysta pochodzący z Nowej Wsi koło Krynicy Zdrój. Jako swoje największe muzyczne inspiracje wymienia artystów takich jak: Drake, The Weeknd, Quebonafide, O.S.T.R., czy Dawid Podsiadło. Mogliśmy poznać go bliżej podczas występów ósmej edycji programu „The Voice Of Poland”. Podczas przesłuchania wykonał piosenkę pt.: „Sailing” z repertuaru Kamila Bednarka. Michał wybrał drużynę Andrzeja Piasecznego i osiągnął w niej duży sukces, docierając do finałowego odcinka.
Utwór „Nic tu po mnie” mogliśmy usłyszeć już wcześniej w The Voice Of Poland, podczas jednego z występów na żywo. Nagranie osiągnęło ponad dwa miliony wyświetleń w serwisie YouTube.