Metz, Rogucki i Peszek jurorami w Make More Music!

Startuje II edycja konkursu Empiku dla debiutantów muzycznych


2012.06.01

opublikował:

Metz, Rogucki i Peszek jurorami w Make More Music!

Ten konkurs jest inny niż wszystkie – przyjmujemy w nim tylko autorskie nagrania – podkreśla Piotr Metz – dziennikarz muzyczny, juror w Make More Music. A Piotr Rogucki – lider Comy, dodaje: Make More Music to nie tylko rywalizacja i współzawodnictwo ukoronowane smakowitym zwycięstwem najbardziej utalentowanych, ale i unikalny przegląd tego, co dzieje się w polskiej muzyce poza głównym nurtem, czyli tego, co będzie rządzić polską sceną muzyczną w najbliższej przyszłości. Obok Piotra Metza i Piotra Roguckiego w jury Make More Music, którego II edycja właśnie startuje, zasiada również Maria Peszek.

Przez najbliższe 5 miesięcy utalentowani debiutanci będą mogli zgłaszać za pośrednictwem specjalnej aplikacji na profilu Empiku na Facebooku (https://apps.facebook.com/makemoremusic/) swoje autorskie utwory i walczyć o uznanie internautów i jurorów.



Do wygrania: profesjonalny kontrakt płytowy z Sony Music oraz kampania promocyjna w sieci Empik i na empik.com! Uczestnicy Make More Music będą rywalizować również o inną atrakcyjną nagrodę – wyjazd do jednego z Red Bull Studios. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w listopadzie 2012 roku.

Celem Make More Music jest odkrycie i promocja talentów muzycznych: zdolnych artystów, którzy nie mieli do tej pory szansy zaistnieć na polskiej scenie muzycznej i nie mają na swoim koncie płyty. W Make More Music Empik stawia na artystycznie wartościowych wykonawców, którzy mogą się pochwalić ciekawymi autorskimi utworami (do konkursu nie są przyjmowane covery).

Do udziału w Konkursie Empik zaprasza wykonawców reprezentujących wszystkie gatunki muzyczne, zarówno zespoły, jak i wokalistów a także instrumentalistów.


Jurorami w Make More Music są: Piotr Metz, Piotr Rogucki oraz Maria Peszek. Artystka podkreśla: Do jury zaprosił mnie Piotr Metz, który swoją osobą gwarantuje ciekawą, muzyczną przygodę i który pierwszą edycję Make More Music uważał za bardzo udaną. Nie bez znaczenia była dla mnie główna zasada MMM, która zakłada, że uczestnicy zgłaszają do konkursu premierowe, autorskie kompozycje. Jestem też po prostu zwyczajnie ciekawa, co gra w głowach młodych polskich muzyków. Mam nadzieję na ciekawe spotkania i inspirujące dźwięki.


Jak zdobyć Nagrodę Główną i Nagrodę Publiczności?

1. wystarczy wgrać do aplikacji Make More Music swój utwór (od 1 do 3) i kolekcjonować głosy internautów do końca danego miesiąca;

2. co miesiąc trzech wykonawców z największą liczbą głosów publiczności zebranych w aplikacji: https://apps.facebook.com/makemoremusic/ zaprezentuje się przed Jury w przesłuchaniu na żywo w warszawskim salonie Empik Junior;

3. podczas każdego z pięciu miesięcznych przesłuchań jurorzy wytypują po jednym, najlepszym ich zdaniem wykonawcy/zespole, który przechodzi do ścisłego finału. W ten sposób zostanie wskazanych pięciu finalistów;

4. po zakończeniu wszystkich miesięcznych etapów i ostatnim przesłuchaniu jurorzy wytypują z całej puli wszystkich zgłoszeń dodatkowo 5-ciu kolejnych finalistów (tak więc uczestnicy mają podwójną szansę, by zaistnieć w finale – dzięki przesłuchaniom oraz wsparciu jury);

5. 12 listopada wystartuje tygodniowe Głosowanie Publiczności. Cała finałowa 10-tka będzie walczyć o głosy facebookowiczów. Nagrodą jest wyjazd do jednego z Red Bull Studios;

6. 20 listopada odbędzie się Koncert Finałowy. Finaliści zaprezentują się przed jurorami, którzy wskażą laureata Głównej Nagrody. Zwycięzca podpisze kontrakt płytowy z Sony Music (nagranie i wydanie płyty) a jego debiutancki album będzie promowany w salonach Empik i na empik.com.

30 kwietnia 2012 r. odbyła się premiera płyty The Pryzmats – zwycięzców I edycji Make More Music. Album „Coś z niczego” jest dostępny w salonach Empik i na empik.com.

Do odtworzenia filmu na stronie www wymagany jest dodatek Microsoft Silverlight.

Pobierz ze strony producenta i zainstaluj Microsoft Silverlight.

INSTALL

Partnerem Strategicznym Konkursu jest Sony Music. Sponsorem Red Bull. Patronami: cgm.pl, Rebel TV, Play.

Wsparcie techniczne dla aplikacji realizuje agencja Socializer.

Polecane