fot. Anton Corbijn
Metallica jest jedną z grup, które najlepiej rozumieją, że fanom nie wystarczą albumy i koncerty. Zespół przez lata prezentował rozbudowany merch oraz sporo produktów wypuszczanych na rynek w kooperacji i partnerami zewnętrznymi. Najnowsza tego typu kooperacja zaowocowała przepięknym gramofonem w kształcie jednego z logotypów grupy – czteroramiennej gwiazdy z liter „M” ułożonych w kształt przypominający shuriken. Projekt uzupełniają przezroczysty talerz oraz ramię przypominające węża – inny symbol graficzny kojarzony z zespołem.
Gramofony przygotowane wspólnie z marką Pro-Ject trafią do sprzedaży latem. Producent zastrzega, że będzie to limitowana edycja, stąd cena – 1599 dolarów – powinna zostać uznana przez fanów za wręcz okazyjną. Zobaczcie, jak będzie się prezentował nowy gadżet Metalliki.
Wyświetl ten post na Instagramie