fot. Tim Saccenti
Metallica niejednokrotnie już pokazywała, że potrafi zarabiać na fanach. Grupa ma bardzo bogaty merch, jakiś czas temu zaproponowała fanom nawet subskrypcyjny klub winylowy. Teraz zespół rusza z kolejną usługą, w ramach której oferuje fanom produkty w abonamencie. Na co tym razem postawił zespół? Na t-shirty. Na oficjalnej strony możecie zapisać się do klubu koszulkowego, dzięki czemu za 159 dolarów otrzymacie cztery t-shirty z ekskluzywnymi wzorami ze starych tras koncertowych, koszulki, w których chodzi crew zespołu i nie tylko. Zespół obiecuje, że każdy produkt będzie miał wyjątkowe detale, które uczynią przygotowane wzory unikatowymi.
Subskrypcje są dostępne w dwóch wariantach – kwartalnym i rocznym. Zapisy na pierwszy „rzut” trwają do 31 maja. Przypominamy, że w maju Metallica wraca do Europy na kolejne koncerty trasy „M72”. 5 i 7 lipca zespół wystąpi na PGE Narodowym w Warszawie. Pełna rozpiska koncertów znajduje się na oficjalnej stronie grupy metallica.com.