foto: mat. pras.foto: mat. pras.
Metallica przygotowała specjalny gadżet dla swoich fanów. Zespół wraz z firmą Nixon zaprojektował linię zegarków Nixon x Metallica. Za inspirację posłużyły okładki płyt Jamesa Hetfielda i spółki. Czasomierze są wzorowane na okładkach takich płyt jak „Kill ‘Em All”, „Master Of Puppets”, „Black Album”, a także na utworach „Seek And Destroy” czy „Welcome Home (Sanitarium).
Zegarki trafią do sprzedaży 5 listopada i będą dostępne w sklepach Nixon i w internecie. Na stronie zespołu można już je zamawiać – ceny zaczynają się od 125 dolarów.
We’re stoked to announce our newest collaboration: the @Nixon_Now x Metallica hardcore collection is now available for pre-order at https://t.co/UzQHwNJ6fk. pic.twitter.com/OCZEI6H68q
— Metallica (@Metallica) 27 sierpnia 2018
Gdzie się podziała jedna z największych stron zespołu Metallica?
Wśród wielu fanów Metalliki zawrzało. Z Facebooka zniknęła jedna z największych nieoficjalnych stron, które były poświęcone zespołowi. Fanpage James Hetfield Fan miał ponad 1,1 miliona fanów i kilkanaście milionów wyświetleń każdego miesiąca.
James Hetfield Fan niespodziewanie zniknął z serwisu. Jego twórcy powiedzieli o tym portalowi Ultimate Guitar. Do tej pory nie wiedzą, dlaczego tak się stało i mimo prób kontaktu z serwisem, pozostali bez odpowiedzi.
– Dziś Facebook usunął stronę bez mojej wiedzy. Nie dostałem nawet ostrzeżenia. Obudziłem się rano i zobaczyłem, że strona zwyczajnie nie istnieje. Wszędzie było zaznaczone, że jest to nieoficjalna strona. Nie dostałem ostrzeżenia ani możliwości poprawy tych rzeczy, które mogły być niezgodne z polityką portalu. Strona zniknęła, a ja dowiedziałem się o tym dopiero, jak próbowałem się na nią zalogować – powiedział jeden z twórców.
Metallica na żywo w 360 stopniach (wideo)
Uczestnicy koncertów Metalliki mają możliwość oglądać zespół z każdej strony dzięki ustawionej na środku obiektów obrotowej scenie. Tym razem zespół daje fanom szansę na oglądanie go z samego środka sceny. Na oficjalnym kanale grupy znalazło się koncertowe wykonanie “Sad But True” ze Sztokholmu zarejestrowane w technologii 360 stopni kamerą usytuowaną przed perkusją Larsa Ulricha.
Pod koniec kwietnia Metallica wystąpiła w krakowskiej Tauron Arenie promując wydany pod koniec 2016 roku podwójny album “Hardwired… to Self-Destruct”. Po powrocie z Europy w połowie maja muzycy udali się na wakacje. Ich powrót na scenę jest zaplanowany na wrzesień. Wówczas rozpocznie się amerykańska część “Worldwired Tour”.
Wideo można zobaczyć tutaj.