Męskie Granie Young – konkurs rozpoczynający tegoroczne Męskie Granie

Ambasadorami konkursu są Tomasz Organek i Piotr Stelmach.


2019.02.24

opublikował:

Męskie Granie Young – konkurs rozpoczynający tegoroczne Męskie Granie

fot. Karol Makurat / Tarakum.pl

Odważne artystyczne eksperymenty, łączenie gatunków, konwencji i pokoleń oraz wielkie emocje to tylko niektóre wyróżniki trasy koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Tegoroczną, dziesiątą już edycję, rozpoczyna konkurs dla młodych zespołów – Męskie Granie Young. Zwycięzcy głosowania nie tylko wezmą udział w trasie, ale również otrzymają szansę na produkcję pierwszych teledysków, które zrealizowane zostaną przez młodych reżyserów w ramach Papaya Young Directors. Na swoich faworytów można głosować od 23 lutego do 22 marca na stronie www.meskiegranieyoung.pl.

Ż muzyką

Męskie Granie od lat udowadnia, że polskiej muzyce daleko jest do banału, a rodzimi artyści nie boją się nieoczywistych kolaboracji, przekraczania granic gatunków i stylów oraz eksperymentów z repertuarem. Nie inaczej będzie podczas dziesiątej edycji projektu, która odbędzie się pod hasłem „Ż muzyką”. Znajdzie ono odzwierciedlenie we wszystkich aspektach trasy, która będzie zachęcać artystów do jeszcze większej kreatywności, a publiczność do otwartości na nowe doznania. Oprócz muzyki każdy z koncertów będzie także prawdziwym widowiskiem wizualnym i szansą na obcowanie ze sztuką w różnorodnej formie.

Męskie Granie Young

Ważnym elementem trasy od początku jej istnienia jest wspieranie artystów początkujących lub nieznanych dotąd szerokiej publiczności. Dziesiątą edycję projektu rozpoczyna konkurs Męskie Granie Young, do którego zaproszone zostały zespoły, wokaliści oraz reżyserzy z ogromnym potencjałem, mogący już wkrótce wyznaczać nowe trendy w polskiej kulturze. Do udziału w konkursie ambasadorzy projektu Tomasz Organek, lider zespołu Ørganek oraz dziennikarz radiowej Trójki – Piotr Stelmach, wyselekcjonowali 20 wykonawców. Od 23 lutego do 22 marca na stronie www.meskiegranieyoung.pl można głosować na swojego faworyta, oddając codziennie maksymalnie 3 głosy na różne zespoły.

23 marca w audycji Myśliwiecka 3/5/7 na antenie Trójki ujawnionych zostanie siedmiu wykonawców, którzy zdobyli największe uznanie publiczności. Wszyscy zwycięzcy wezmą udział w dziesiątej edycji trasy Męskie Granie, podczas której wystąpią na scenie Ż, a dwa zespoły z największą liczbą głosów otrzymają dodatkowo teledyski, które wyreżyserują obiecujący twórcy w ramach renomowanego konkursu dla młodych reżyserów – Papaya Young Directors.

Wierzymy, że dziesiąta edycja trasy jest doskonałą okazją do tego, aby jeszcze odważniej wychodzić poza muzyczne schematy i pokazywać, że chce się Ż muzyką – mówi Ewa Kierlik, Starszy Kierownik Marki Żywiec. – Męskie Granie to przestrzeń do wspierania młodych, utalentowanych muzyków, nieznanych jeszcze szerszej publiczności. Siedmiu zwycięzców konkursu Męskie Granie Young dostanie szansę prezentacji swojego repertuaru na scenie Ż, a dla dwóch z nich, dzięki współpracy z Papaya Young Directors, wyprodukujemy teledyski – dodaje Kierlik.

Szczegóły dotyczące trasy oraz biletów na wydarzenie zostaną podane w późniejszym terminie. Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

Polecane

Share This