Męskie Granie świętuje 15-lecie zaskakującym coverem w wykonaniu Brodki i Igo

Artyści wzięli na warsztat polski klasyk.


2024.03.21

opublikował:

Męskie Granie świętuje 15-lecie zaskakującym coverem w wykonaniu Brodki i Igo

fot. mat. pras.

Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie, marka Żywiec przygotowała wyjątkową niespodziankę dla fanów muzyki. Oprócz corocznego hymnu promującego projekt, który ukaże się w maju, dzisiaj swoją premierę ma cover utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu Voo Voo. Nowy utwór ma tytuł „Myślę sobie, Ż” i został nagrany przez Brodkę oraz Igo, który jest również jego producentem. Piosence towarzyszy teledysk autorstwa Grajpera z gościnnym udziałem Wojciecha Waglewskiego.

Utwór „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu Voo Voo od lat zachęca do cieszenia się życiem i odnajdywania radości w zwykłych chwilach. Chociaż jego premiera miała miejsce w 1988 roku, tekst okazał się niezwykle ponadczasowy i uniwersalny. To dlatego artyści związani z projektem Męskie Granie nie mogli stworzyć coveru innego utworu. Z okazji 15. edycji trasy światło dzienne ujrzał właśnie utwór „Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo”.

Tłem opowieści zaprezentowanej w teledysku jest polskość czerpiąca z folkloru i tradycji we współczesny i nowoczesny sposób. To hołd dla pozytywnego życia i przeżywania go tak, by w każdym dniu odnajdywać radość. W tej wizualnej podróży przez sielskie krajobrazy gościnnie pojawia się również Wojciech Waglewski. Reżyserem teledysku jest Grajper, zdjęcia stworzył Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Opus Film.

Przed nami 15. edycja trasy koncertowej Męskie Granie – mówi Dorota Nowakowska, Brand Managerka marki Żywiec. – Z tej okazji przygotowaliśmy dla fanów szereg niespodzianek, w tym utwór „Myślę sobie, Ż”, który z pewnością umili oczekiwanie na premierę singla. To jednak nie koniec, już wkrótce ogłosimy kolejne wyjątkowe projekty – dodaje Nowakowska.

Teledysk do utworu celebruje to, co kojarzy nam się z polskim folklorem – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka marki Żywiec. – W Żywcu od lat doceniamy polską naturę, kulturę czy modę i cieszymy się, że ta polskość wybrzmiewa dookoła nas coraz mocniej – dodaje Owczarska.

Polecane