Megan Thee Stallion promuje kontynuację „Księcia w Nowym Jorku”

Share Tweet 33 lata po premierze kultowego „Księcia w Nowym


2021.02.06

opublikował:

Megan Thee Stallion promuje kontynuację „Księcia w Nowym Jorku”

fot. mat. pras.

33 lata po premierze kultowego „Księcia w Nowym Jorku” (tyt. oryg. „Coming to America”) Eddie Murphy i Arsenio Hall wracają w kontynuacji zatytułowanej po prostu „Coming to America 2”. Produkcja powstała na zlecenie Amazon Prime Video i to właśnie na tej platformie będzie można ją zobaczyć od 5 marca.

Singlem promującym nadciągającą premierę jest „I’m a King” będące owocem współpracy pochodzącego z Dallas rapera Bobby’ego Sessionsa oraz Megan Thee Stallion. Soundtrack towarzyszący filmowi ukaże się w dniu jego premiery, ale samego „I’m a King” można już posłuchać w sieci.

Sprawdź także: Cardi B „grzebie” rok 2020 w nowym klipie

W „Coming to America 2” obok Murphy’ego i Halla zobaczymy m.in. Teyanę Taylor, Jermaine’a Fowlera, Tracy’ego Morgana, Leslie Jones i Shari Headley. Poniżej opis filmu przygotowany przez dystrybutora.

Akeem dowiaduje się, że ma w Ameryce syna i natychmiast tam wraca, by poznać swojego potomka a zarazem następcę tronu Zamundy.

Zobaczcie zwiastun filmu.

Megan Thee Stallion zarobiła astronomiczne pieniądze na nowej kolekcji ubrań

Megan Thee Stallion podobnie jak Cardi B, podpisała kontrakt z marką Fashion Nova. W ramach umowy Megan firmowała swoim nazwiskiem kolekcję ubrań (jeansów, topów z gorsetem czy luksusowych body), których ceny zaczynały się 24,99 $ a kończyły na 199$. Cała kolekcja obejmowała 106 produktów. Po tym jak dwa dni temu raperka zareklamowała kolekcję na swoim Instagramie, przyniosła ona 1,2 miliona dolarów w ciągu pierwszej doby.

To nieco więcej niż linia sygnowana przez Cardi B, ale jak twierdzą osoby pracujące dla marki, tym razem firma była przygotowana na duże powodzenie kolekcji i przygotowała większą ilość produktów niż w przypadku Cardi B.

OBSERWUJ NAS NA FACEBOOKU

Polecane

Share This