Pierwszy z 26 występów w Ameryce Północnej zaplanowany jest na 28 sierpnia w Filadelfii, kolejne odbędą się m.in. 6 września w Nowym Jorku (Yankee Stadium), 10 października w Los Angeles (Staples Center). Bilety wchodzić będą do sprzedaży od 10 lutego (Tel Awiw i Wielka Brytania), a w Północnej Ameryce od 13 lutego. Bilety na koncerty w Północnej Ameryce dostępne będą na Ticketmaster.com i LiveNation.com. Pełny harmonogram dostępny jest poniżej.
Fenomenalna, pełna sukcesów trasa Madonny “Sticky & Sweet” potwierdziła jej status najlepszej koncertującej artystki wszechczasów: najbardziej dochodowej, gromadzącej najliczniejszą publiczność i oferującej najbardziej widowiskowe i spektakularne show. Osiągnięcia tej historycznej trasy to m.in. 70,000 osób na wyprzedanym koncercie w Werchter (Belgia), 76,000 osób na wyprzedanym show w Helsinkach (jak dotąd największy koncert solowej artystki w Finlandii), 40,000 sprzedanych biletów w Oslo (Norwegia) i 72,000 biletów sprzedanych w jeden dzień w Tallinnie (Estonia). Kolejne zapierające dech w piersiach rekordy to 650,000 biletów sprzedanych w Południowej Ameryce, 72,000 sprzedanych biletów na koncert na Zurich`s Dübendorf Airfield (dotychczas najliczniejsza widownia na jakimkolwiek show w Szwajcarii), 75,000 biletów sprzedanych w Londynie i cztery wyprzedane występy w Madison Square Garden w Nowym Jorku (60,364 biletów).
Ogłoszenie Madonna’s 2012 World Tour jest kontynuacją niezwykłego tygodnia, podczas którego wraz z występem Madonny na Bridgestone Super Bowl premierę miał nowy singiel artystki zatytułowany “Give Me All Your Luvin”. Singiel pochodzi z oczekiwanego nowego albumu MDNA, który pojawi się w sklepach 26 marca nakładem Live Nation Entertainment/Interscope Records. MDNA już znajduje się na pierwszym miejscu na iTunes w wielu krajach, w tym w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Kanadzie, Włoszech, Szwecji oraz w Holandii. Klip do nowego singla z udziałem Nicki Minaj i MIA, którego prapiemiera miała miejsce podczas Amercina Idol, został już wydany. W.E. film wyreżyserowany przez Madonnę i nagrodzony Golden Globe wszedł już do kin w Nowym Jorku i Los Angeles a jego pojawianie się na ekranach kin w innych miastach i krajach planowane jest na najbliższy miesiąc.
“Utwór Madonny jako światowej sławy artystki mówi sam za siebie. Jej artystyczne i kreatywne produkcje z każdą trasą są coraz większe i lepsze – Madonna 2012 nie będzie wyjątkiem. Jesteśmy podekscytowani nową trasą Madonny i wiemy, że jej fani czują to samo” komentuje Arthur Fogel, CEO Live Nation Entertainment Global Touring i promotor trasy Madonny.
W trakcie fenomenalnej kariery aż 37 utworów Madonny znajdowało się w pierwszej dziesiątce na liście Billboard`s Hot 100 Singles Chart a 40 gościło na pierwszym miejscu na Billboard’s Dance/Club Play Song Charts. Żaden inny artysta na całym świecie nie może poszczycić się takim wynikiem. Madonna sprzedała ponad 300 milionów albumów a jej trasy koncertowe biją rekordy w kategorii tras koncertowych artystek solo. Jest siedmiokrotną zdobywczynią nagród Grammy, piosenkarką, autorką piosenek, producentką i członkinią Rock & Roll Hall of Fame. Jej ostatni album “Hard Candy” debiutował na pierwszym miejscu w 37 krajach, włączając USA, Wielką Brytanię, Kanadę, Francję i Australię. Madonna 2012 World Tour to 9 trasa Material Girl. Pierwszą trasą Madonny był l985 Virgin Tour.
Utwór Madonny „Masterpiece”, który niedawno zdobył nagrodę Golden Globe i który pochodzi z filmu zatutułowanego ”W.E.” oraz ścieżka dźwiękowa “W.E. Music From The Soundtrack “W.E.” zostały wydane cyfrowo przez Interscope Records. Regularne wydanie w Wielkiej Brytanii dostępne jest w sklepach od 6 lutego, a w USA dostępne będzie od 14 lutego.
Bilety na koncert Madonny dostępne będą w sprzedaży od piątku, 17tego lutego od 10.00 na LiveNation.pl, Eventim.pl i w sklepach na terenie całego kraju, m.in. w sieciach Media Markt, Saturn i Empik oraz w warszawskim Ticket Clubie na ul. Brackiej 25.
Uwaga! Pakiety specjalne (Hot Ticket i Early Entry) do nabycia tylko na LiveNation.pl.